Opnieuw goed beoordeeld in CEDEO klanttevredenheidsonderzoek

Wauw! We zijn weer ontzettend positief beoordeeld door onze studenten blijkt uit het Cedeo klanttevredenheidsonderzoek. Met een score van 94,6% zijn we erg tevreden! Ook nog eens een constante gemiddelde score sinds 2006. We bedanken onze studenten heel hartelijk voor hun prachtige beoordelingen en feedback.

Om in aanmerking te komen voor erkenning stelt Cedeo duidelijke eisen in de vorm van kwantitatieve en kwalitatieve criteria. Ook worden er 10 referenten geïnterviewd die daarnaast percentuele cijfers toekennen aan verschillende punten, zoals onze opleiders, de uitvoering, de accomodaties en het voor-en na traject.

Onze opleiders worden door vrijwel iedereen zeer enthousiast beoordeeld.

Men prijst hen om hun deskundigheid zowel als hun didactische en persoonlijke kwaliteiten. Een greep uit de reacties: “De docent durft mensen te confronteren. Het gebeurt niet zo vaak dat mensen mij vragen stellen die ik niet leuk vind. Fijn om iemand te treffen die boven de stof staat en boven mij”, “De docent speelde goed in op wat er in de groep gebeurde. Alles wat er leefde, is aan bod gekomen”, “De docenten zijn allemaal professioneel maar ook allemaal anders. Dat is een groot voordeel. Het zijn senioren die de groep goed kunnen dragen”.

Over de uitvoering is men ook unaniem positief.

“De intervisies waren heel leerzaam. Je kijkt als groep waar je tegenaan loopt. Het was een supergave cursus.” Men is goed te spreken over de balans tussen theorie en praktijk: “Je gaat steeds gericht aan de slag vanuit de modellen”, “Je kreeg bij elk nieuw onderdeel van de methodiek de regels uitgelegd en ging dan meteen oefenen” en “Wat er in de groep gebeurt, wordt steeds gebruikt om de theorie duidelijk te maken. Je schakelt voortdurend van theorie naar oefenen en weer terug.” Verder merkt men nog op: “Je krijgt voldoende individuele aandacht”, “De sfeer in de groep was fantastisch”.

Maar ook onze organisatie en administratie blijken goed op orde te zijn.

Men is goed te spreken over de accuratesse en klantvriendelijkheid. Ook de bereikbaarheid per telefoon en e-mail is goed. De facturering levert geen problemen op. “De bereikbaarheid is goed. De facturering is loopt vlekkeloos”, “Het bureau in Veldhoven is goed bereikbaar”, “Als je aankomt is er iemand om je te ontvangen. Het eten staat klaar. Er is geen moment dat het niet loopt”, “De lijnen zijn kort. Ze zijn heel transparant” en “Ik heb mij last minute ingeschreven en ze hebben mij snel alle spullen toegestuurd. Het verliep helemaal vlekkeloos”. Een referent voegt nog toe: “Het is een goed functionerende club die ook proactief werkt. Toen men kritiek kreeg op het feit dat je lang moest wachten op de examenuitslag heeft men meteen een andere procedure bedacht.”

Bedankt voor jullie vertrouwen!

Het volledige rapport is hier te lezen: CEDEO Rapport 2019

Comments are closed.